skip to main
|
skip to sidebar
düşünmüyorum,öyleyse yokum
futbola kafa yoranların sitesi.
7 Mayıs 2011 Cumartesi
anne
yemek koyulurken, "bu kadar yeter" dedikten sonra mutlaka bir kaşık daha yemek koyan kişiye "anne" denir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2011
(1)
▼
Mayıs
(1)
anne
►
2010
(1)
►
Ocak
(1)
Hakkımda
the_Q
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder